Science For Free

انسان ها باید به جایی رسیده باشند که علم را به رایگان در اختیار همدیگر قرار دهند

Science For Free

انسان ها باید به جایی رسیده باشند که علم را به رایگان در اختیار همدیگر قرار دهند

سرور مجازی شماره مجازی آسان و ارزان
Science For Free

در این سایت مطالب و فایل هایی میگذارم که امیدوارم براتون مفید باشه. لطفا نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

سرور مجازی ایران

دوستای عزیز کامپیوتری یه پیشنهاد عالی واستون دارم لطفا بهم اعتماد کنید ضرر نمی کنید

شاید برای همه مون پیش اومده که گاهی فایل های مهمی رو از دست میدیم. مثلاً داریم روی پایان نامه یا پروژه کار می کنیم قبل از ذخیره برق میره یا اینکه هارد میسوزه یا کامپیوتر مشکل دیگه ای پیدا میکنه که فایل از دست میره. 

حالت دیگه ای که اغلب پیش میاد اینه که فایلی رو فراموش کردین بریزین تو فلشتون برای پرینت یا این که کلاً فلش یادتون رفته.

چند تا دانشجوی آمریکایی سال 2007 برای این مشکل راه حلی ارائه دادن که بزودی تبدیل شد به شرکت Dropbox

همین طور که از اسمش پیداس، Dropbox یه برنامه اس که یه پوشه تو کامپیوترتون ایجاد میکنه. فایلای مهمتون رو تو اون ذخیره می کنید و کوچکترین تغییری که روی فایلی اعمال می کنید تو فضای آنلاین ذخیره میشه. اینو بگم که ثبت نام اولیه ی این سرویس دو گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربر میذاره که خیلی عالیه. 

Dropbox logo (September 2013).svg

اسامی سازندگان این سرویس رو می بینید (یکیشون ایرانیه):


 Drew Houston and 

Drewhouston official portrait.jpg

Arash Ferdowsi

Arash Ferdowsi 2014 (cropped).jpg

من خودم از سال 2009 دارم از این سرویس استفاده می کنم و چون نمیخوام فایلهای مهمم از دست بره اونا رو توی دراپ باکس نگه داری میکنم. از لحاظ امنیت هم خیالتون راحت باشه چون کسی بجز صاحب حساب به فایلا دسترسی نداره.

برای نصب این برنامه با ارزش، سبک و ضروری لینک زیر رو کلیک کنید:

لینک دانلود و نصب دراپ باکس


(در ضمن لطف کنید و فقط از این لینک نصب رو انجام بدین چون من به عنوان معرف این سرویس پونصد مگابایت فضای جایزه میگیرم در صورت نصب برنامه توسط شما- شما هم میتونید با معرفی به دوستاتون همین جوری فضا جایزه بگیرین)

نویسنده: مهدی حقگو

  • مدیر سایت

نظرات (۱)

 با سلام به داش مهدی 
وبلاگ خوبی داری
الان به نظرم باید بیشتر روی اندروئید متمرکز بشیم 
مشتاق دیدارت هستم
پاسخ:
سلام  به روی ماهت
ممنونم از پیشنهادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سرور مجازی ایران
سرور مجازی